Η «μάχη» στα τηλεοπτικά της Superleague

12:43 | 18/05/2021

Νέες μάχες μεταξύ των πρωταγωνιστών της ελληνικής συνδρομητικής τηλεόρασης φαίνεται να έχει πυροδοτήσει το αθλητικό περιεχόμενο με τις δηλώσεις των στελεχών των τηλεπικοινωνιακών παρόχων να προϊδεάζουν για νέους γύρους στο τηλεοπτικό ρινκ, την ώρα που προσπαθούν να εκμεταλλευτούν το θετικό μομέντουμ της πανδημίας που εκτόξευσε την ζήτηση για οικιακή ψυχαγωγία. 

Σε αυτό το πλαίσιο, μόλις χθες, ανακοινώθηκε η πολυετής επέκταση της συνεργασίας της Cosmote TV με το NBA, για την αποκλειστική μετάδοση των αγώνων του κορυφαίου πρωταθλήματος μπάσκετ του πλανήτη. Λίγες ημέρες πριν είχε ανακοινωθεί ότι η CosmoteTV κέρδισε από την Nova και τον διαγωνισμό για το ιταλικό πρωτάθλημα το οποίο και θα επιστρέφει στο τέλος του καλοκαιριού στην πλατφόρμα της. Η μετάδοση της Serie A εξασφαλίστηκε μετά από πολύμηνες διαπραγματεύσεις και αφορά την επόμενη τριετία.

Να θυμίσουμε ότι η πλατφόρμα έχει τα δικαιώματα προβολής του αγγλικού πρωταθλήματος ενώ εξασφάλισε στις αρχές του έτους και τα UEFA Champions League, UEFA Europa League και UEFA Europa Conference.

Η επόμενη μάχη μάλιστα δεν αποκλείεται να δοθεί στην ελληνική Super League, σύμφωνα τουλάχιστον με τα όσα ανέφερε ο επικεφαλής του OTE κ. Μιχάλης Τσαμάζ, κατά την πρόσφατη ενημέρωση των επενδυτών για τα οικονομικά αποτελέσματα του α’ τριμήνου του ομίλου. Είναι κάτι που εξετάζουμε, σε αντίθεση με το παρελθόν που δεν μας ενδιέφερε, χωρίς να έχουν ληφθεί ακόμα οριστικές αποφάσεις ήταν το μήνυμα που εξέπεμψε ο κ. Τσαμάζ. Πληροφορίες μάλιστα αναφέρουν ότι η εν λόγω δήλωση μπορεί να αποτελεί μοχλό πίεσης προς την Nova σε περίπτωση που θέλει να διεκδικήσει την μετάδοση της Premier League, χωρίς ωστόσο να αποκλείεται να πραγματοποιηθούν αν η προαναφερθείσα συνθήκη ισχύσει.

Στο γήπεδο της Forthnet και της Nova τώρα, η εταιρεία έχει περάσει στην επόμενη μέρα μετά και την εξαγορά της από την United Group και με την ρευστότητα που έχει αποκτήσει σκοπεύει να επενδύσει στο περιεχόμενο, τόσο στο αθλητικό όσο και στο ψυχαγωγικό. Αυτό είχε αναφέρει τουλάχιστον σε παλαιότερες δηλώσεις του επικεφαλής της, κ. Νίκος Σταθόπουλος. Να σημειωθεί ότι η Nova πέρα από το Ελληνικό πρωτάθλημα, έχει διασφαλίσει το Γερμανικό, το Γαλλικό και το Ισπανικό.

Επιπλέον μέσω μιας νέας πολυετούς στρατηγικής συμφωνίας που έχει εξασφαλίσει ο όμιλος με την FIBA, οι συνδρομητές των καναλιών Novasports θα μπορούν να παρακολουθήσουν τα επόμενα χρόνια τους αγώνες της Εθνικής Ομάδας Ανδρών και περισσότερα από 1000 παιχνίδια όλων των μεγάλων διοργανώσεων.

Για τη συνέχεια αναμένεται και η διεκδίκηση των ελεύθερων δικαιωμάτων των Eurobasket και Mundobasket. Να θυμίσουμε ότι μέχρι πρότινος τον πρώτο λόγο σε αυτούς τους αγώνες είχε η ΕΡΤ, ενώ την περίοδο που έκλεισε η κρατική τηλεόραση τους αγώνες είχε μεταδώσει ο ΑΝΤ1. Ο τελευταίος μάλιστα ο οποίος εδώ και καιρό σχεδιάζει τα βήματά του στην συνδρομητική φημολογείται ότι έχει σχέδια για το εγχείρημα του ΑΝΤ1+ τα οποία θα ξεκινήσουν από τον Σεπτέμβριο.

Τα κονταροκτυπήματα των δύο βασικών παικτών, Cosmote TV και Forthnet, δεν περιορίζονται στο αθλητικό περιεχόμενο αφού και οι δύο προσπαθούν να εμπλουτίσουν και τον τομέα της ψυχαγωγίας που κερδίζει έδαφος λόγω πανδημίας. Εκεί βέβαια έρχονται να προστεθούν και οι συνδρομητικές υπηρεσίες των έτερων παρόχων, Vodafone TV και Wind Vision, κυρίως μέσω συνεργασιών τους με διεθνείς ομίλους, όπως HBO, Νetflix και άλλα.

Στην περίπτωση της Cosmote, όπως έχει ανακοινωθεί, η εταιρεία προτίθεται να συνεχίσει τις δικές της παραγωγές σειρών μυθοπλασίας, μετά και την επιτυχία του Έτερος Εγώ αλλά και των 42οC, μια σειρά που ξεκίνησε πρόσφατα και ήδη είχε θετική ανταπόκριση από το κοινό. Οι σειρές μυθοπλασίας έρχονται να συμπληρώσουν την έμφαση που δίνει στα ντοκιμαντέρ και στο Cosmote History. Να θυμίσουμε ότι το «στοίχημα» της Cosmote για την παραγωγή και συμπαραγωγή περιεχομένου αλλά και για την διασφάλιση τηλεοπτικών δικαιωμάτων έχει ετήσιο προϋπολογισμό της τάξης των 3 εκατ. ευρώ.

Από πλευράς της και η Nova δεν αποκλείεται να επικεντρωθεί στο πεδίο της παραγωγής περιεχομένου μετά και την νέα ιδιοκτησία του ομίλου United Group της BC Partners. Άλλωστε η εταιρεία έχει χρόνια εμπειρίας σε τοπικές παραγωγές ή συμπαραγωγές ψυχαγωγικού περιεχομένου, έχοντας στο παρελθόν συμμετάσχει σε μεγάλες εμπορικές επιτυχίες, όπως το «Safe sex», αλλά και βραβευμένων ταινιών, όπως ο «Κυνόδοντας» του Λάνθιμου.

Όσο για την πίτα της συνδρομητικής στην Ελλάδα να αναφέρουμε ότι βάσει πρόσφατων δημοσιευμένων στοιχείων της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ), οι συνδρομές τηλεόρασης των παρόχων δικτύων ηλεκτρονικών επικοινωνιών ανήλθαν, στο τέλος του 2019, στα 1,07 εκατ., παρουσιάζοντας ετήσια αύξηση κατά 18.000 συνδρομές περίπου. Πηγές της αγοράς ανεβάζουν αυτό το νούμερο το 2020 στις 1,1 εκατ. συνδρομές.

Στην πρώτη θέση της αγοράς βρίσκεται η Cosmote, η οποία στο τέλος Μαρτίου 2021 είχε 578.000 συνδρομητές τηλεόρασης, καταγράφοντας αύξηση 3,8%. Περί τους 456.500 είναι οι συνδρομητές της Nova, βάσει των τελευταίων οικονομικών καταστάσεων της εταιρείας. Ακολουθεί η Vodafone, oι συνδρομητές της οποίας φτάνουν τις 150.000 σύμφωνα με την τελευταία ενημέρωση και τέλος η Wind Vision με κοντά στους 80.000 συνδρομητές.

πηγή: insider.gr

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του capitano.gr διατίθεται στους επισκέπτες για προσωπική χρήση.
Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, με ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς τη γραπτή άδεια του εκδότη.