Η Ρόμα έχει πλέον το δικό της «Amber Alert» στα social media

10:08 | 07/02/2020

Εδώ και λίγες μέρες ο αγγλόφωνος λογαριασμός των «τζιαλορόσι» στο Twitter προβάλλει εικόνες από τη λίστα των παιδιών που αγνοούνται σε όλο τον κόσμο.

Από τεράστια επιτυχία στέφθηκε η καμπάνια της Ρόμα στα social media αναφορικά με τη βοήθεια της να βρεθούν τα παιδιά που λείπουν από τα σπίτια τους και για τον λόγο αυτό θα συνεχιστεί.

Ο επικεφαλής στρατηγικής των «τζιαλορόσι» και ιθύνων νους της πρωτοβουλίας, Πολ Ρότζερς, εξήγησε το πόσο καλό έκανε στον σύλλογο ο αγγλόφωνος λογαριασμός στο Twitter, καθώς πλέον η ομάδα είναι στην 4η θέση των αγγλόφωνων λογαριασμών με τους περισσότερους ακόλουθους από ομάδες που δεν είναι αγγλικές.

«Είδαμε μια ευκαιρία μέσω του λογαριασμού να παρουσιάσουμε ένα πιο ανθρώπινο πρόσωπο της Ρόμα στον κόσμο. Το πράξαμε με πολλούς τρόπους μέσα από το στυλ του περιεχομένου που δημιουργήσαμε, τον τόνο που υιοθετήσαμε και τις πολιτιστικές αναφορές που συμπεριλάβαμε, τη συχνότητα των όσων ποστάραμε και το πώς αλληλεπιδράσαμε με τους followers μας», είπε ο Ρότζερς.

Στον αγγλόφωνο λογαριασμό της ομάδας στο Twitter, όταν παρουσιαζόταν ένας νέος παίκτης στη μεταγραφική περίοδο που μόλις τελείωσε, εμφανιζόταν πόστερ με παιδιά που αγνοούνται σε συνεργασία με το Διεθνές Κέντρο για τα Αγνοούμενα παιδιά.

Σύμφωνα με τον Ρότζερς η έμπνευση για τη συγκεκριμένη καμπάνια ήρθε από το βίντεοκλιπ του τραγουδιού των Soul Asylum «Runaway Train» της δεκαετίας του ’90 που πρόβαλλε εικόνες παιδιών από τις ΗΠΑ που αγνοούνταν.

Ο παράγοντας της Ρόμα τόνισε πως θέλει να έρθει σε επαφή με την ΕCA (Ένωση ευρωπαϊκών συλλόγων) για να συμβάλλει και αυτή στον σκοπό τους με τους συλλόγους που την απαρτίζουν ενόψει της 25ης Μαΐου που είναι η παγκόσμια ημέρα των παιδιών που αγνοούνται.

πηγή: sputniknews.gr

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του capitano.gr διατίθεται στους επισκέπτες για προσωπική χρήση.
Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, με ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς τη γραπτή άδεια του εκδότη.