Και ο Αθλητικός Τουρισμός βοηθά στην επέκταση της σεζόν

10:18 | 15/01/2020

Ο αθλητικός τουρισμός μπορεί να βοηθήσει στην επέκταση της προσέλευσης ξένων επισκεπτών στην Κρήτη.

Αυτό ήταν ένα από τα πολλά συμπεράσματα που εξήχθησαν στην χθεσινοβραδινή εκδήλωση της “ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ”.

Ο κ. Σωτήρης Κυρανάκος, υπεύθυνος Κοινωνικής Ευθύνης του ΣΕΓΑΣ, χαρακτήρισε το νησί μας “ιδανικό προορισμό”, αναφερόμενος στα ασύγκριτα πλεονεκτήματά του, τα οποία μέσω των κατάλληλης προβολής τους, μπορούν να αναδείξουν τις φυσικές ομορφιές του τόπου μας και τις 365 ημέρες του χρόνου.

Δύο όμως είναι τα κυρίαρχα προαπαιτούμενα για την επιτυχία της διαφημιστικής/επικοινωνιακής καμπάνιας: Οι συνέργειες και ο συντονισμός δράσεων.

"Ο αθλητικός τουρισμός γενικά είναι η πιο αναπτυσσόμενη μορφή τουρισμού στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Σε νούμερα, μιλάμε για 10-12 εκατομμύρια μετακινήσεις.

Το να πάει να κάνει κάποιος ορειβασία, να περπατήσει σε ένα φαράγγι ή να παίξει Beach volley, είναι επιλογή αθλητικού τουρισμού” σχολίασε αρχικά ο κ. Κυρανάκος και πρόσθεσε ότι “η Κρήτη θεωρείται ιδανικός προορισμός. Ίσως να είναι ακόμα αυτό που λέμε "παρθένος", ανεκμετάλλευτος.

Είναι από τους ιδανικότερους προορισμούς. Έχει πολλές δυνατότητες στο να μπορέσει να επεκταθεί και η Ένωση (σ.σ. Επιχειρηματιών Ενοικιαζομένων Διαμερισμάτων και Δωματίων Ν. Ηρακλείου «Η ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ») πρωτοπορεί σε αυτό το κομμάτι με δράσεις που θέλει να δημιουργήσει, σε συνεργασία με την Περιφέρεια”.

Συνεχίζοντας, ο υπεύθυνος Κοινωνικής Ευθύνης του ΣΕΓΑΣ υπενθύμισε ότι “η Περιφέρεια Κρήτης έχει δείξει ότι θέλει να κάνει πράξη αυτό που μόνο η Κρήτη μπορεί να καταφέρει: τον δωδεκάμηνο Τουρισμό. Και ο αθλητικός τουρισμός είναι ένα βασικό τμήμα στο να μπορέσει να επεκταθεί, όχι απλά η τουριστική περίοδος, αλλά να γίνει η Κρήτη μια δωδεκάμηνη επιλογή”.

Ο κ. Κυρανάκος εμφανίστηκε αισιόδοξος ότι “με τα βήματα που κάνει η Ένωση και στο επίπεδο της επιμόρφωσης των μελών της και στο επίπεδο του να δημιουργεί δράσεις και συνέργειες μαζί με την Περιφέρεια και τους κατά τόπους Δήμους, η Κρήτη θα δείξει διαφορετικό πρόσωπο τα επόμενα χρόνια σε αυτό κομμάτι και θα υπάρχει ένα ιδανικό αποτέλεσμα”.

Σε πρώτη φάση, αυτό που εξετάζεται είναι να πάρουν τα... πάνω τους οι πιο υποτονικοί σε κίνηση μήνες, όπως είναι ο Μάρτης, ο Απρίλης και ο Οκτώβρης.

“Το πιο δύσκολο κομμάτι αυτή τη στιγμή δεν είναι να έρθει κόσμος αλλά να αποδείξουμε ότι η Κρήτη έχει δωδεκάμηνο Τουρισμό. Άρα η παρουσία των τουριστών είναι εξίσου σημαντική με την επικοινωνιακή προβολή που θα έχει αυτό το γεγονός.”, κατέληξε ο υπεύθυνος Κοινωνικής Ευθύνης του ΣΕΓΑΣ.

Πηγή:
cretalive
Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του capitano.gr διατίθεται στους επισκέπτες για προσωπική χρήση.
Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, με ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς τη γραπτή άδεια του εκδότη.