Το μεγάλωμα του Αποστολάκη

ΟΦΗ

Η εμπιστοσύνη στα νέα παιδιά, το σωστό μεγάλωμά τους και το μέλλον του ΟΦΗ.

Αν κάτι αποτελεί θέμα συζήτησης τα τελευταία χρόνια, στην εποχή Μπούση, είναι γιατί ο ΟΦΗ δεν εμπιστεύεται τα «δικά» του παιδιά. Ενα εξ αυτών, ο Γιάννης Αποστολάκης, ο οποίος το βράδυ της Κυριακής ήταν από τα πρόσωπα του αγώνα κόντρα στον Παναθηναϊκό. Δεν είναι λίγο πράγμα να παίζει ένας πιτσιρικάς σε τέτοιο παιχνίδι βασικός, όχι στη φυσική του θέση, «σβήνοντας» με την εμφάνισή του ένα από τα «όπλα» του αντιπάλου, τον Βαγιαννίδη.

Ο Μελ κι έπειτα ο Δέλλας είναι προπονητές που εμπιστεύονται τα νέα παιδιά. Ο Ισπανός προπονητής το έκανε πολλές φορές στη σύντομη θητεία του κι αν κάτι άφησε πίσω του φεύγοντας είναι ακριβώς αυτό. Το ίδιο κάνει και ο Τραϊανός Δέλλας, όχι για να λέει ότι το έκανε, αλλά για να «μεγαλώσει» ποδοσφαιρικά τους μικρούς.

Η αλήθεια, βέβαια, είναι ότι μόνο στην Ελλάδα τους 19χρονους και τους 20χρονους τους αποκαλούμε πιτσιρικάδες. Στο εξωτερικό είναι έτοιμοι ποδοσφαιριστές που σηκώνουν στις πλάτες τους μεγαλύτερες ευθύνες. Από την άλλη, ελλοχεύει ο κίνδυνος να «καούν» αν απαιτείς περισσότερα από αυτά που μπορούν να δώσουν κι αν παίζουν σε μία «άρρωστη» ομάδα.

Ο ΟΦΗ αυτή τη στιγμή, με τον Δέλλα στον πάγκο, είναι μία ομάδα που συστήνεται ξανά στο κοινό. Ξεκινώντας από τις βασικές αρχές του ποδοσφαίρου και προσπαθώντας να γίνει πάλι ένα αξιόμαχο σύνολο με νοοτροπία νικητή. Μέσα σε αυτό το σύνολο εντάσσεται και ο Γιάννης Αποστολάκης και μέσα από τα παιχνίδια θα ωριμάσει και θα πάρει το σωστό δρόμο.

Και στην τελική γιατί ο Παναθηναϊκός και ο κάθε Παναθηναϊκός να εμπιστεύεται τον Βαγιαννίδη -χτίζοντας σωστά πάνω του το μέλλον- και να μη το κάνει και ο ΟΦΗ; Ειδικά τώρα με έναν προπονητή που έχει τεράστιες παραστάσεις ως ποδοσφαιριστής, παίζοντας σε μεγάλα πρωταθλήματα της Ευρώπης κι έχοντας ζήσει πολλούς «Αποστολάκηδες».

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του capitano.gr διατίθεται στους επισκέπτες για προσωπική χρήση.
Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, με ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς τη γραπτή άδεια του εκδότη.