Νέα πατέντα του Mark Cerny για τη βελτίωση του ray tracing στο PS5

14:45 | 28/02/2022

Η Sony Interactive Entertainment κατάθεσε μια νέα πατέντα η οποία έχει σκοπό να βελτιώσει τις επιδόσεις του PlayStation 5 σε παιχνίδια που χρησιμοποιούν ray-traced lighting.

Εμπνευστής της είναι ο Mark Cerny, αρχιτέκτονας των PS5, PS4 και ο τίτλος της είναι "system and method for accelerated ray tracing with asynchronous operation and ray transformation".

Η πατέντα περιγράφει ένα σύστημα που χρησιμοποιεί shader processors που μειώνει το μήκος των rays και βελτιώνει τη συνολική απόδοση όταν είναι ενεργοποιημένο το ray-tracing. Η στρατηγική αυτή ίσως οδηγήσει σε σημαντικές βελτιώσεις, καθώς το shader program πραγματοποιεί μονάχα hit testing, αναφέρει η πατέντα.

Το real-time ray tracing, επιτρέπει τη ρεαλιστικό προσομοίωση φωτισμών και αντανακλάσεων, όπως των εφέ σε ταινίες CGI και είναι ένα από τα πολυδιαφησμένα χαρακτηριστικά των PS5, Xbox Series X αλλά και των σύγχρονων PC GPUs.

Προς το παρόν, παιχνίδια του PlayStation 5, όπως τα Spider-Man: Miles Morales και Ratchet & Clank: Rift Apart διαθέτουν ray-tracing modes, όμως η ενεργοποίησή τους γίνεται εις βάρος ρυθμού ανανέωσης ή της ανάλυσης, λόγω της υπολογιστικής ισχύος που απαιτείται. Από την άλλη, στο Gran Tursimo 7 δεν υπάρχει ray-tracing κατά τη διάρκεια του gameplay, παρά μόνο σε replays στο Garage mode.

Screenshot-2022-02-26-122146-480x302.jpg#asset:373223


Πηγή: enternity.gr

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του capitano.gr διατίθεται στους επισκέπτες για προσωπική χρήση.
Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, με ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς τη γραπτή άδεια του εκδότη.