Ο ΟΦΗ συνεχίζει την παράδοση με τις «No1» πωλήσεις

ΟΦΗ

O OΦΗ έχει δημιουργήσει μια απίστευτη παράδοση στο να αναδεικνύει και να πουλάει τερματοφύλακες.

Η πώληση του Χρήστου Μανδά, αποτελεί αναμφισβήτητα το θέμα του καλοκαιριού για τον ΟΦΗ. Ένα deal που πιστώνεται στον οργανισμό, πόσο μάλλον αν σκεφτεί κανείς ότι ο 21χρονο κίπερ ήρθε στο Ηράκλειο τον Ιανουάριο του 2022 από τον Ατρόμητο, έπειτα από μια ''χρυσή'' συμφωνία για την κρητική ομάδα.

Ως γνωστόν, η συμφωνία θα βάλει στα ταμία του ΟΦΗ ένα ποσό άνω του 1 εκ. ευρώ ενώ ο Όμιλος κρατάει ένα σημαντικό ποσό μεταπώλησης του παίκτη.

Η μεταγραφή του 21χρονου στη Λάτσιο, συνέχισε την εξαιρετική παράδοση που έχει ο ΟΦΗ να ''φτιάχνει'' και να πουλάει τους τερματοφύλακες του. Ανεξάρτητα αν μείνουν 1 ή 2 χρόνια, ή αποτελούν ''προϊον'' των ακαδημιών.

Θυμίζουμε ότι πέρυσι τέτοιο καιρό ο ΟΦΗ έδινε τα χέρια με την Άμπχα Κλαμπ της Σαουδικής Αραβίας για τον Ντέβις Επασί για ένα ποσό πάνω από 700.000 ευρώ. Ακόμα και πριν δύο χρόνια, ο ΟΦΗ παραχώρησε με ένα μικρό ποσό τον Όσκαρ Ουάλι στην Καστεγιόν, ένας τερματοφύλακας που φόρεσε σε ελάχιστα παιχνίδια τα γάντια της ομάδας και δεν νομίζω να τον θυμούνται αρκετοί.

Μια τριετία που ο ΟΦΗ έχει πουλήσει 3 τερματοφύλακες, θυμίζοντας την προηγούμενη δεκαετία. (προσθέστε και την μεταγραφή του Μακατουνάκη στη Ντάρμσταντ πριν δύο χρόνια).

Το 2011 η Κρητική ομάδα έφερε τον σπουδαίο Ρόι Κάρολ από την Οντένσε της Δανίας και έξι μήνες αργότερα τον παραχώρησε στον Ολυμπιακό. Ένας από τους μεγαλύτερους τερματοφύλακες σε αξία και προσωπικότητα που έχουν περάσει από την Superleague. Και η λίστα συνεχίζεται με Μιχάλη Σηφάκη και άλλους.

Ένας ΟΦΗ που δημιουργεί ξανά συνθήκες να αναδεικνύει τερματοφύλακες και να τους παραχωρεί με σημαντικά - για το κλαμπ - ποσά εφόσον φυσικά ευδοκιμούν οι συνθήκες. Σε αυτή τη λογική και η προσθήκη του Χριστογεώργου. Νέος, ταλαντούχος και με μέλλον μπροστά του.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του capitano.gr διατίθεται στους επισκέπτες για προσωπική χρήση.
Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, με ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς τη γραπτή άδεια του εκδότη.