Τα παράπονά σας στην ΠΑΕ

15:04 | 17/09/2019

Η ΠΑΕ ΟΦΗ ανοίγει κύκλο επικοινωνίας με τον κόσμο και ακούει τα παράπονά του. Πού μπορείτε να απευθυνθείτε.

Στο πλαίσιο της βελτίωσης των παροχών προς τον κόσμο στα εντός έδρας ματς, η ΠΑΕ ΟΦΗ γνωστοποίησε ότι αρχίζει κύκλο επικοινωνίας μεταξύ ομάδας και φιλάθλων για τυχόν παρατηρήσεις και προτάσεις.

Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά: «Στόχος είναι να βελτιωνόμαστε συνεχώς σε όλους τους τομείς και στο πλαίσιο αυτό επιθυμούμε να αφουγκραστούμε τις δικές σας παρατηρήσεις. Στο email "customerservice@ofifc.com", περιμένουμε τις συγκεκριμένες επισημάνσεις σας και μέσα απ’ αυτή τη διαδικασία ευελπιστούμε να γίνουμε καλύτεροι και να σας προσφέρουμε πιο ποιοτικές υπηρεσίες κατά τη διάρκεια της παραμονής σας στις εξέδρες του "Θ. Βαρδινογιάννης".»

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Το απόλυτο της Ξάνθης και ο πρωτοπόρος ΟΦΗ

Τα εισιτήρια της αγωνιστικής - τι «έκοψε» το Γεντί Κουλέ

Με κόσμο στο Βόλο

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του capitano.gr διατίθεται στους επισκέπτες για προσωπική χρήση.
Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, με ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς τη γραπτή άδεια του εκδότη.