Τι ρώτησαν οι μικροί μαθητές της Γαύδου τον Λευτέρη Πετρούνια

SMS
15:14 | 12/11/2020

Οι τρεις μαθητές του νοτιότερου Δημοτικού σχολείου της Ευρώπης, της Γαύδου, συνομίλησαν με τον χρυσό Ολυμπιονίκη στους κρίκους της ενόργανης γυμναστικής, Λευτέρη Πετρούνια.

Στο πλαίσιο του νέου κύκλου δράσεων για τον μήνα Νοέμβριο του πρωτοποριακού προγράμματος «Ζήσε Αθλητικά», του Υφυπουργείου Αθλητισμού, πραγματοποιούνται τηλεπισκέψεις Ολυμπιονικών και Πρωταθλητών, σε Δημοτικά σχολεία των ακριτικών νησιών, μέσω ηλεκτρονικών εφαρμογών σύνδεσης.

Ο Νικόλας, η Κέλλυ και ο Αστέρης, οι τρεις μαθητές του νοτιότερου Δημοτικού σχολείου της Ευρώπης, της Γαύδου, συνομίλησαν με τον χρυσό Ολυμπιονίκη στους κρίκους της ενόργανης γυμναστικής, Λευτέρη Πετρούνια.

Οι μικροί μαθητές αδημονούσαν για την συνομιλία τους με τον Ολυμπιονίκη μας κι εκείνος, εξιστορώντας την εξέλιξη της σταδιοδρομίας του και της αγάπης του για τον αθλητισμό, προέτρεψε τα παιδιά να μην εφησυχάζουν ποτέ. Μετά από κάθε δυσκολία που θα αντιμετωπίσουν στη ζωή τους να βγαίνουν πιο δυνατοί!

Από την πλευρά τους οι μικροί μαθητές, όντες φανατικοί θαυμαστές του, γνώριζαν πολλές λεπτομέρειες για την αθλητική του πορεία και με μεγάλη οικειότητα τον ρώτησαν:

-«Βαριέσαι ποτέ να πας σε προπόνηση;»

-«Θέλησες ποτέ να ασχοληθείς με κάποιο άλλο άθλημα πέρα από την

ενόργανη γυμναστική;»

-«Ποιο ήταν το δικό σου αθλητικό πρότυπο;»

-«Πως ένιωσες όταν ανέβηκες στο υψηλότερο βάθρο των Ολυμπιακών

Αγώνων και μας έκανες όλους περήφανους;»

Ο Λευτέρης Πετρούνιας απάντησε με πολλή χαρά στις ερωτήσεις των παιδιών και τους προέτρεψε να συνδυάσουν την εξέλιξη του πνεύματος με την άσκηση του σώματος, επεξηγώντας τους και την ρήση των αρχαίων Ελλήνων «νους υγιής εν σώματι υγιεί».

Ο Ολυμπιονίκης μας έκλεισε την σύνδεση με το Δημοτικό σχολείο Γαύδου ευχόμενος στα παιδιά να συνεχίσουν να ζουν αθλητικά και να ωθούν συνεχώς τους εαυτούς τους να καταπιάνονται με νέα πράγματα.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του capitano.gr διατίθεται στους επισκέπτες για προσωπική χρήση.
Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, με ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς τη γραπτή άδεια του εκδότη.