Αυτός ο Σακόρ είχε λείψει

SMS

Η επανεμφάνιση του Σακόρ σκόρπισε χαμόγελα και το restart του Νορβηγού απαιτεί ανάλογη συνέχεια

Το ματς με τον Παναθηναϊκό ήταν δεδομένο ότι θα στηριχτεί στον άξονα και η μεσαία γραμμή θα έχει ιδιαίτερο ρόλο στο παιχνίδι. Ο Βαγιέμπα Σακόρ ήταν από τους διακριθέντες του Ομίλου και προδόθηκε μόνο... από την κούραση.

Ο Σακόρ άφησε πίσω του τα όσα έγιναν και δη το παιχνίδι με τη Λαμία όπου άρχισε το όλο θέμα και έδειξε ότι έχει την ποιότητα να δώσει το κάτι παραπάνω στον ΟΦΗ. Στην αντίπερα όχθη, ο Γιώργος Σίμος έδειξε ότι τους παίκτες τους κρίνει βάσει αγωνιστικής εικόνας και από τη στιγμή που ο Σακόρ ήταν ανεβασμένος, έχοντας επιστρέψει στον παλιό καλό εαυτό του, θα βοηθούσε σε αυτό το, υψηλών απαιτήσεων, παιχνίδι.

Το απόγευμα της Κυριακής ο Νορβηγός ήταν από αυτούς που αποτελούσαν τα βαρόμετρα του ΟΦΗ στο ματς. Κράτησε μπάλα, κέρδισε πολλές μονομαχίες στο κέντρο και ουσιαστικά άρχισε να πέφτει μόνο όταν έκαναν την εμφάνισή τους τα σημάδια της κούρασης.

Είναι ξεκάθαρο ότι ο Σακόρ είναι ποδοσφαιριστής ψυχολογίας. Είναι από τους ποδοσφαιριστές που αν τον πάει το παιχνίδι μπορεί να κάνει παπάδες, όπως λέμε στην καθομιλουμένη. Επίσης είναι ποδοσφαιριστής που μπορεί να επηρεαστεί από το ίδιο του το μυαλό και αν δεν είναι συγκεντρωμένος πετάει όλη την προσπάθεια στον κάλαθο των αχρήστων.

Το δεδομένο είναι ότι η επανεμφάνισή του είχε θετικό πρόσημο και σκόρπισε χαμόγελα. Επίσης δεδομένα είναι ότι οι δυνατότητες του είναι υψηλές και όταν το καταλάβει και ο ίδιος θα... εκτοξευθεί. Δεδομένο, τέλος, είναι ότι ο ΟΦΗ έχει ανάγκη αυτόν τον Σακόρ που εμφανίστηκε το απόγευμα της Κυριακής στο «Θ.Βαρδινογιάννης». Τον ορεξάτο Σακόρ που έδωσε μάχες και έδειξε τις δυνατότητές του.

Πλέον μένει να δούμε αν αυτή η εμφάνιση είναι το restart του Νορβηγού. Γιατί τα σκαμπανεβάσματα κούρασαν.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Ντε Γκουζμάν: Το παρασκήνιο της μεταγραφής

Η επίσημη δικαίωση για Βερόν

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του capitano.gr διατίθεται στους επισκέπτες για προσωπική χρήση.
Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, με ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς τη γραπτή άδεια του εκδότη.