Η δημοσκόπηση για το τι ομάδα υποστηρίζουν οι φίλαθλοι στην Ελλάδα
Σε ένα πανελλήνιο δείγμα 2.000 οι φίλαθλοι απάντησαν τι ομάδα υποστηρίζουν - πρώτος με 28% ο Ολυμπιακός, στο 1.5% ο ΟΦΗ μαζί με... Αστέρα και Ατρόμητο!
Στην αθλητική εκπομπή Total Football του OPEN παρουσιάστηκε μια ποδοσφαιρική έρευνα για το ποδόσφαιρο στην Ελλάδα.
Συγκεκριμένα, σε ένα πανελλήνιο δείγμα 2.000 ατόμων όχι μόνο δίνεται η απάντηση για τον σύλλογο που υποστηρίζουν γενικώς οι ποδοσφαιρόφιλοι, αλλά και για την αγαπημένη ομάδα ανδρών και γυναικών και κατά ηλικία.
Επίσης, δίνονται απαντήσεις και στο τι πιστεύουν οι φίλαθλοι ως προς την αξιοπιστία του ελληνικού ποδοσφαίρου και της Super League, τη χρησιμότητα του VAR και την έλευση ξένων διαιτητών, αλλά και τις αποφάσεις που έχει λάβει ο υφυπουργός Αθλητισμού Λευτέρης Αυγενάκης.
Σύμφωνα με την έρευνα, ο Ολυμπιακός παραμένει η πιο δημοφιλής ομάδα στην Ελλάδα με ποσοστό 28%, ενώ ο Παναθηναϊκός τον ακολουθεί από κοντά με 26%. Ο ΠΑΟΚ παρουσιάζει σημαντική άνοδο σε σύγκριση με παλαιότερες έρευνες τόσο στην επικράτεια με 18% όσο και στις περιοχές Μακεδονίας και Θράκης, όπου συγκεντρώνει το εντυπωσιακό 59%, κεφαλαιοποιώντας τις επιτυχίες της τελευταίας πενταετίας με τις κατακτήσεις ενός πρωταθλήματος και τριών κυπέλλων. Η αγωνιστική άνοδος που έγινε επί εποχής Ιβάν Σαββίδη ανέβασε τον ΠΑΟΚ κατά 5 μονάδες στο σύνολο των φιλάθλων που ενδιαφέρονται για το ποδόσφαιρο, καθώς το ποσοστό της προηγούμενης δημοσκόπησης ήταν στο 13%.
Στην τέταρτη θέση με 13% είναι η ΑΕΚ, η οποία επίσης παρουσιάζει μικρή αύξηση του ποσοστού των φιλάθλων της μετά το πρωτάθλημα του 2018, ενώ στην πέμπτη θέση βρίσκεται ο Αρης με 3% ενώ ο ΟΦΗ ακολουθεί με 1.5%, μαζί με ΠΑΣ Γιάννινα, ΑΕΛ, Ατρόμητος και Αστέρας Τρίπολης. Ωστόσο απορία δημιουργείται πως αποτυπώνεται η δυναμική του Ομίλου, η οποία εμφανίζεται ίδια με αυτή του.... Αστέρα και του Ατρομήτου!
Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας ALCO, Κώστας Παναγόπουλος, που παρουσίασε την έρευνα ζωντανά στο στούντιο του «Total Football», σχολίασε: «Η πρώτη μεγάλη έρευνα για το ποδόσφαιρο μετά από πολλά χρόνια αναδεικνύει το πολύ μεγάλο ενδιαφέρον για το άθλημα, που αποτελεί ισχυρή συνήθεια ζωής και ταυτοχρόνως υψηλής εμπορικής αξίας «προϊόν». Παρά την αρνητική αξιολόγηση του πρωταθλήματος της Super League, με δεδομένη την ευρεία κοινωνική του βάση, αλλά και την απήχηση του σε δυναμικές ηλιακά ομάδες, το ποδόσφαιρο μπορεί να αυξήσει την απήχηση του στην ελληνική κοινωνία. Προϋπόθεση, τόσο οι φορείς που το διοικούν, όσο και η Πολιτεία, να λαμβάνουν τις σωστές αποφάσεις».