Επικοινωνία και κρητικές ομάδες... συναντήθηκαν

SMS
08:11 | 17/12/2018

Ραγδαία και αν μη τι άλλο ενθαρρυντική η άνοδος των κρητικών ομάδων στον τομέα της επικοινωνίας και της χρήσης των social media.

Λένε ότι στο σύγχρονο ποδόσφαιρο (και στον αθλητισμό γενικότερο) το μάρκετινγκ και η επικοινωνία είναι πάνω ακόμα και από το ίδιο το προϊόν. Στην Κρήτη, οι τοπικές ομάδες έχουν κάνει τον τελευταίο καιρό αλματώδη πρόοδο για να πλησιάσουν ακριβώς αυτό.

Αν κοιτάξετε το τελευταίο διάστημα την πρόοδο των κρητικών ομάδων στον τομέα της επικοινωνίας και της χρήσης των social media, θα καταλάβετε όχι μόνο τη διαφορά σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν, αλλά και την αλλαγή νοοτροπίας των συλλόγων που έχουν καταλάβει πως πρέπει να «μπουν» στο «τρένο» της νέας εποχής.

Πάρτε για παράδειγμα (το πιο χαρακτηριστικό) του ΟΦΗ, με την έλευση του Μανώλη Βογιατζάκη στη θέση του διευθυντή επικοινωνίας. Ή ρίξτε μια ματιά πιο κάτω. Στον Εργοτέλη που κάνει βήματα προόδου, στον Γιούχτα, στον ΠΟΑ, σε ομάδες που αντιλήφθηκαν πως η επικοινωνία και το καλύτερο δυνατό πλασάρισμα του προϊόντος προς τον «πελάτη» είναι το Α και το Ω.

Ποδόσφαιρο δεν είναι μόνο η μπάλα και το χορτάρι. Ποδόσφαιρο είναι και τα πέριξ. Ο τρόπος που θα προωθήσεις την ομάδα, τη δουλειά, τις ενέργειες εκείνες που σε ξεχωρίζουν από το «πλήθος». Αν μη τι άλλο δείχνει πρόοδο για το κρητικό ποδόσφαιρο η νέα σελίδα σε αυτόν τον τομέα.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του capitano.gr διατίθεται στους επισκέπτες για προσωπική χρήση.
Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, με ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς τη γραπτή άδεια του εκδότη.