Η συγγνώμη της ΠΑΕ ΟΦΗ στον κόσμο

22:28 | 04/11/2018

Το πρόβλημα που δημιουργήθηκε με τα εισιτήρια του αγώνα κόντρα στον Απόλλωνα έφερε την επίσημη αντίδραση της ΠΑΕ.

Το σοβαρό πρόβλημα που δημιουργήθηκε κατά την προσέλευση των φιλάθλων στο Γεντί Κουλέ για τον αγώνα με τον Απόλλωνα, με αποτέλεσμα πολλοί εξ αυτών να αποχωρήσουν εκνευρισμένοι έφερε την απολογία της ΠΑΕ ΟΦΗ.

Πριν από τη σέντρα του ματς, δημιουργήθηκε πρόβλημα με το σύστημα της εταιρείας που έχει αναλάβει τη διαχείριση και την πώληση των εισιτηρίων κάτι που έφερε τον εκνευρισμό του κόσμου που περίμενε έξω από το γήπεδο και παρά το γεγονός ότι είχε εισιτήριο, δεν μπορούσε να μπει μέσα!

Η ανακοίνωση του ΟΦΗ:

0Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 ζητά συγγνώμη από τον κόσμο που ταλαιπωρήθηκε πριν και κατά τη διάρκεια του αγώνα, τόσο για να προμηθευτεί εισιτήριο όσο και για να εισέλθει στο γήπεδο, λόγω δυσλειτουργίας του συστήματος εκ μέρους της εταιρίας που έχει αναλάβει τη διαχείριση της πώλησης των εισιτηρίων. Έχουν ήδη αρχίσει οι διαδικασίες βλετίωσης του συστήματος, έτσι ώστε να μην επαναληφθεί ανάλογο φαινόμενο. 

Διαβάστε ακόμη:

ΟΦΗ-Απόλλων 0-0

Παπαδόπουλος: «Καταλαβαίνω την απογοήτευση»

Δείτε τη βαθμολογία της Super League

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του capitano.gr διατίθεται στους επισκέπτες για προσωπική χρήση.
Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, με ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς τη γραπτή άδεια του εκδότη.