Μην πυροβολείτε τον πιανίστα

Απόψεις

Το τελευταίο πράγμα που θέλει αυτή τη στιγμή ο ΟΦΗ είναι γκρίνια και άδικη κριτική. Του Σταύρου Καραΐνδρου.

Σε λίγο ο Νίκος Παπαδόπουλος θα φταίει και για την πτώση της θερμοκρασίας! Ξάφνου, ο τεχνικός του ΟΦΗ πήρε πάνω του όλο το ανάθεμα για τις τελευταίες μέτριες έως κακές εμφανίσεις της ομάδας και στο σύλλογο καλούνται να αντιμετωπίσουν και αυτό.

Όλα ουσιαστικά άρχισαν με αφορμή τις δηλώσεις του έμπειρου προπονητή μετά το ματς με τον Λεβαδειακό. Η λέξη "καλή" που χρησιμοποίησε για να περιγράψει την εικόνα των παικτών του στη Λιβαδειά έγινε σημείο... παρεξήγησης. 

Τα social media "πήραν φωτιά" και άρχισε ένα κύμα κριτικής προς τον "Παπ". Ηταν η ξενέρα για την ήττα από τον Λεβαδειακό, ήταν η πίκρα για την κακή εμφάνιση και δεν άργησε να... γίνει το κακό.

Βέβαια, ο προπονητής του ΟΦΗ δεν... έβγαλε το καπέλο στους παίκτες του για την εμφάνιση. Ηταν ξεκάθαρος. Το να λες ότι η ομάδα σου ήταν καλή μέχρι ενός συγκεκριμένου σημείου και αυτό να μεταφράζεται ως... αποθέωση έχει μεγάλη, έχει τεράστια διαφορά.

Αυτό, βέβαια, δεν αλλάζει ό,τι γράφαμε πρόσφατα. Οτι ο Νίκος Παπαδόπουλος έχει υψώσει ασπίδα προστασίας στην ομάδα του και έχει πάρει στις πλάτες του όλη την ευθύνη. Και ότι αυτό μπορεί να του γυρίσει μπούμερανγκ. Δεν... δαγκώναμε τη γλώσσα μας καλύτερα.

Το θέμα, όμως, δεν είναι ούτε ο Παπαδόπουλος ούτε οι παίκτες. Το θέμα είναι ο ΟΦΗ, ο ποδοσφαιρικός οργανισμός, ο οποίος τη δεδομένη χρονική στιγμή νοσεί. Η κατάστασή του δεν είναι μη αναστρέψιμη, αλλά θέλει προσπάθεια. Και αλλαγή ψυχολογίας. 

Α, το βασικότερο, θέλει και ηρεμία. Οχι γκρίνια, όχι μεμψιμοιρία, κατά το "όχι σκουπίδια, όχι πλαστικά σε θάλασσες κι ακτές".

Προφανώς και ουδείς πρέπει να κλείνει τα μάτια στο αγωνιστικό πρόβλημα του ΟΦΗ. Αλλο αυτό κι άλλο η ισοπέδωση. Και το δεύτερο δεν αξίζει στον Νίκο Παπαδόπουλο. Πόσο μάλλον αν αυτό γίνεται άδικα.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του capitano.gr διατίθεται στους επισκέπτες για προσωπική χρήση.
Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, με ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς τη γραπτή άδεια του εκδότη.