Ο «Τσίλια»... επέστρεψε!

Απόψεις

Στη Νέα Σμύρνη είδαμε τον... παλιό, καλό Τσιλιανίδη.

Η αποχή από τους δύο τελευταίους αγώνες του έκανε καλό. Δεν ήταν άλλωστε μία τυχαία επιλογή. Ο Κοσμάς Τσιλιανίδης, περί ου ο λόγος, θύμισε τον καλό του εαυτό στη Νέα Σμύρνη και ήταν εκ των κορυφαίων του ΟΦΗ στο διπλό επί του Πανιωνίου.

Ο Έλληνας μεσοεπιθετικός είχε «χτυπήσει κόκκινο» με τις συνεχόμενες συμμετοχές του σε πρωτάθλημα και κύπελλο και το «καμπανάκι» είχε... χτυπήσει. Στο πρώτο ματς με τον ΠΑΟΚ για το κύπελλο ήταν απλά μία... αναγραφή στο φύλλο αγώνα. Η κόπωση ήταν εμφανέστατη και η αναγκη να πάρει ανάσες επίσης.

Ο ποδοσφαιριστής σε συνεννόηση με τον Γιώργο Σίμο έμεινε εκτός για δύο σερί ματς, κόντρα στον Αστέρα στην Τρίπολη και με τον ΠΑΟΚ στην Τούμπα. Ήταν το τονωτικό που χρειαζοταν για να πάρει ξανά τα πάνω του και να δούμε στη Νέα Σμύρνη τον... καλό Τσιλιανίδη.

Στη Νέα Σμύρνη ήταν μία ταχύτητα πάνω σε σχέση με τα προηγούμενα παιχνίδια. Μπήκε με διάθεση στο ματς και σκοπό να δημιουργήσει «ρήγματα» στην πλευρά του. Φάνηκε η φρεσκάδα στο παιχνίδι του και η όρεξή του να δημιουργήσει. Πέτυχε το γκολ, βοήθησε στη δημιουργία, έχασε το πέναλτι, ήταν «παρών» σε μία γεμάτη εμφάνιση που τη χρειαζόταν τόσο ο ίδιος όσο και ο ΟΦΗ.

Ο αγωνιστικός «Γολγοθάς» του Ομίλου συνεχίζεται και τώρα έχει ανάγκη τον καλό Κοσμά Τσιλιανίδη. Τώρα έχει ανάγκη ο Σίμος να έχει όλα τα «όπλα» στη φαρέτρα του.

ΥΓ: Ο Τσιλιανίδης πήγε να κάνει το κάτι παραπάνω, το υπερβολικό στην εκτέλεση πέναλτι. Η επιλογή να το εκτελέσει αλά Πανένκα στοίχισε και ο ΟΦΗ έχασε την ευκαιρία να κλειδώσει το τρίποντο. Ακόμα και αυτό είναι ένα πάθημα που θα αποτελέσει μάθημα για τη συνέχεια.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Χαμός στην βαθμολογία: 5ος ο ΟΦΗ σε τετραπλή ισοβαθμία

Συγκινητικό μήνυμα Φερέιρα: «Το ποδόσφαιρο δεν είναι μόνο χαρές»

Συμπλήρωσαν κάρτες Μεγιάδο, Φιγκεϊρέντο

Σχόλιο Δημήτρη Πιτσουλάκη: Δεν έκανε... μάγκα τον αντίπαλο

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του capitano.gr διατίθεται στους επισκέπτες για προσωπική χρήση.
Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, με ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς τη γραπτή άδεια του εκδότη.