Η «βιτρίνα» του ΟΦΗ και οι... συμπάθειες για Ναμπί - Σακόρ

08:14 | 18/08/2020

Σακόρ και Ναμπί είναι απόλυτα αφοσιωμένοι στον ΟΦΗ, ωστόσο φαίνεται ότι έχουν τους δικούς τους… θαυμαστές.

Ο Παναγιώτης Δεληγιαννίδης έκανε την αρχή, με τη μεταγραφή του στη Σέπσι της Ρουμανίας, ωστόσο δεν αποκλείεται ν’ ακολουθήσουν κι άλλοι παίκτες του Ομίλου.

Η πάρα πολύ καλή πορεία, που πραγματοποίησε την περασμένη σεζόν ο ηρακλειώτικος σύλλογος, είχε θετικό αντίκτυπο.

Η ομάδα, δηλαδή, ακούστηκε ξανά στις ποδοσφαιρικές πιάτσες και αρκετές από τις μονάδες της μπήκαν στα… μπλοκάκια άλλων κλαμπς.

Δεν είναι ψέμα ότι ο Βαγιεμπά Σακόρ και ο Αντίλ Ναμπί αποτελούν δύο σημαντικά μέλη των «ασπρόμαυρων», ούτε πως έχουν… συμπάθειες.

Τόσο ο Νορβηγός, όσο και ο Άγγλος έχουν κινήσει το ενδιαφέρον κάποιων συλλόγων. Κάτι που φυσικά και δεν αποτελεί είδηση.

Για τον Σακόρ έχουν κυκλοφορήσει αρκετά «σενάρια», με πιο έντονο αυτό για το ΑΠΟΕΛ, ενώ ο Ναμπί ακούγεται πολύ για την Championship.

Δεν είναι γνωστό αν το σύνολο του Σίμου έχει δεχτεί επίσημη κρούση για κάποιον εκ των δύο, όμως είναι περιπτώσεις που δίνουν την αίσθηση πως «κάτι παίζεται».

Κατέχουν περίοπτη θέση στη… βιτρίνα του Ομίλου και έχουν τις δικές τους πιθανότητες για να πωληθούν.

Αυτός, εξάλλου, είναι και ένας από τους στόχους της διοίκησης, προκειμένου το σωματείο να ξεκινήσει σιγά-σιγά να προχωράει, όπως οι υγιείς ομάδες, που αγοράζουν, αλλά πουλάνε κιόλας.

Οπότε είναι δεδομένο ότι αν προκύψει ενδιαφέρουσα πρόταση για Σακόρ, Ναμπί ή και για οποιονδήποτε άλλο ποδοσφαιριστή θα εκτιμηθεί ανάλογα.

Τη δεδομένη χρονική στιγμή προς τα έξω δε βγαίνει ξεκάθαρη εικόνα, όσον αφορά στο ρόστερ της νέας σεζόν.

Και αυτό γιατί για την τελική διαμόρφωση του δε θα παίξουν ρόλο μόνο οι προσθήκες που θα γίνουν, αλλά και οι αποχωρήσεις. Είτε με τη μορφή αποδεσμεύσεων και δανεισμών, είτε με τη μορφή μεταγραφών.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του capitano.gr διατίθεται στους επισκέπτες για προσωπική χρήση.
Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, με ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς τη γραπτή άδεια του εκδότη.