Τα «εγγόνια» του Γκέραρντ

Απόψεις

Το σκάουτινγκ, οι νέοι που θα επιλέγουν τον ΟΦΗ και η δουλειά του επιτελείου. Σχόλιο του Μανόλη Γρηγοράκη

Πέντε παίκτες στην Εθνική Ελπίδων δεν είχε ο ΟΦΗ ούτε την εποχή του Γκέραρντ, του ανθρώπου δηλαδή που έκανε το σκάουτινγκ ταλαντούχων νεαρών επιστήμη και τη συμμετοχή τους στη βασική ενδεκάδα συνήθεια - ακόμα κι αν δεν είχαν μυρωδιά από επαγγελματική κατηγορία, ακόμα κι αν καλά καλά δεν είχαν τελειώσει το λύκειο.

Η διοίκηση και το τεχνικό επιτελείο επί των ημερών των οποίων συνέβη κάτι που δεν είχε συμβεί ούτε επί των ημερών του εμβληματικού Ολλανδού, δικαιούται να περηφανεύεται και να καμαρώνει.

Έστω κι αν οι 5 νεαροί διεθνείς δεν είναι προϊόν της Ακαδημίας της ομάδας - πώς θα μπορούσε άλλωστε αφού είναι πολύ νωρίς για να αρχίσει η παραγωγή τους;

Το επιτελείο όχι μόνο τους βρήκε και τους έφερε στην ομάδα, αλλά το προχώρησε ακόμα περισσότερο: τους εμπιστεύθηκε θέση και ρόλο στην ενδεκάδα - οι πολλοί τραυματισμοί το έκαναν πιο εύκολο.

Σε κάθε περίπτωση ο ΟΦΗ του Σαμαρά και του Σίμου θα εμπιστεύεται τους νέους γιατί ξέρει πώς γίνεται - το έχουν σπουδάσει.

Ισχύει και το αντίστροφο: οι νέοι θα εμπιστεύονται τον Σαμαρά και τον Σίμο γιατί ξέρουν πως θα τους δώσουν χώρο και χρόνο να ξεδιπλώσουν το ταλέντο τους - γι’ αυτό θα συνεχίσουν να έρχονται στον ΟΦΗ αδιαφορώντας για πιο βαριά πορτοφόλια ή πιο φανταχτερές φανέλες.

Αυτό είναι μια νίκη που μπορεί να μην πανηγυρίζεται όσο μια νίκη στο γήπεδο (απ’ αυτές, για να μην ξεχνιόμαστε, που τόσο λείπουν από την ομάδα), αλλά έχει τη σημασία της - θα φανεί στο μέλλον πόσο μεγάλη είναι.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Μια πεντάδα του ΟΦΗ στην Εθνική Ελπίδων!

Η αντίδραση του Μπούση για τους πέντε διεθνείς του ΟΦΗ

Η κρίσιμη μέρα για τον Ναμπί και το καλό σενάριο

Τα παιχνίδια περνούν, το μηδέν στην άμυνα αγνοείται

Η Σίτι αποθέωσε Σαμαρά

Όταν ένα ματς μπορείς να το κερδίσεις, μη το χάσεις

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του capitano.gr διατίθεται στους επισκέπτες για προσωπική χρήση.
Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, με ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς τη γραπτή άδεια του εκδότη.