Βαφέας, το κέρδος των πλέι οφ

21:15 | 09/07/2020

Ο νεαρός στόπερ βελτιώνεται διαρκώς και μπορεί να εξελιχθεί σε σημαντική μονάδα του ΟΦΗ.

Ο Νίκος Βαφέας πραγματοποίησε άλλη μία καλή εμφάνιση, καθώς στο ΟΑΚΑ, απέναντι στην ΑΕΚ, ήταν από τους κορυφαίους του Ομίλου.

Παρά το γεγονός πως είχε να… ιδρώσει τη φανέλα καιρό, ο 23χρονος κεντρικός αμυντικός βρήκε χρόνο συμμετοχής στα ματς του μίνι πρωταθλήματος τίτλου και εκμεταλλεύεται τις ευκαιρίες.

Στα τέλη του περασμένου Ιανουαρίου αποκτήθηκε ως μια κίνηση, που έμοιαζε περισσότερο με επένδυση για το μέλλον.

Ο νεαρός παίκτης δεν έπαιζε αρκετά, κυρίως λόγω τακτικών αδυναμιών, όμως βάσει όσων παρουσιάζει το τελευταίο διάστημα, φαίνεται πως είναι καλός… μαθητής και εμφανίζεται όλο και πιο «διαβασμένος».

Στο «Καραϊσκάκης» με τον Ολυμπιακό χρησιμοποιήθηκε στο αρχικό σχήμα και τα πήγε μια χαρά. Απέναντι στην Ένωση ήταν ξανά στην ενδεκάδα του ηρακλειώτικου συλλόγου και πήρε και πάλι υψηλό βαθμό.

Ο Βαφέας είχε μια ώριμη παρουσία στη συνάντηση της Τετάρτης (08/07) και φάνηκε ν’ αφομοιώνει σε ικανοποιητικό ποσοστό τα όσα του ζητάει ο Γιώργος Σίμος.

Σίγουρος στις επεμβάσεις του, εξαιρετικός με την μπάλα στα πόδια, με σωστές επιλογές και χωρίς να διαθέτει καθόλου άγχος, ήταν από τους διακριθέντες του ΟΦΗ.

Τα παιχνίδια αυτά, επίσης, είναι δεδομένο ότι βοηθούν σημαντικά τον Μακεδόνα στόπερ ν’ αποκτήσει αυτοπεποίθηση και να «χτίσει» χαρακτήρα ενόψει της… επόμενης μέρας.

Στη δεύτερη θητεία του στον Όμιλο ο Βαφέας δείχνει έτοιμος να σηκώσει το «βάρος» της φανέλας και ν’ αποτελέσει ένα υπερπολύτιμο μέλος της ομάδας.

Η λογική λέει ότι θα χρησιμοποιηθεί και στα εναπομείναντα ματς μέχρι το φινάλε της περιόδου και εφόσον διατηρήσει την εικόνα του σ’ αυτά τα στάνταρτ, μπορεί να θεωρηθεί ως ένα από τα κέρδη του ΟΦΗ στα πλέι οφ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Μπήκαν στα βαθιά και… κολύμπησαν

Ο Γουάλι πήρε το... Όσκαρ του

Ο Νίκος επέστρεψε διαβασμένος

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του capitano.gr διατίθεται στους επισκέπτες για προσωπική χρήση.
Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, με ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς τη γραπτή άδεια του εκδότη.