Η χαμένη ευκαιρία του Λυμπεράκη και το πρόβλημα στα αριστερά

ΟΦΗ

Ο Λυμπεράκης και ο «χαμένος» δρόμος και ο «πονοκέφαλος» του Νιόπλια για τα αριστερά της άμυνας.

Ο ΟΦΗ μετράει τρεις αγώνες στο πρωτάθλημα αήττητος, η συνολική του εικόνα έχει θετικό πρόσημο, αλλά είναι κάποια στοιχεία που δείχνουν να λείπουν στο παιχνίδι του και να πονοκεφαλιάζουν τον Νίκο Νιόπλια.

Το σημαντικότερο δεν είναι τόσο μπροστά, εν αναμονή των επιστροφών των Μεγιάδο, Ναμπί και Τσιλιανίδη, αλλά πίσω και δη στο αριστερό άκρο της άμυνας. Ο ΟΦΗ ψάχτηκε να ενισχυθεί σε αυτή τη θέση, το είχαμε αναφέρει και το καλοκαίρι, αλλά τελικά δεν προχώρησε σε μεταγραφή δημιουργώντας περισσότερους «πονοκεφάλους» παρά λύσεις στον Νίκο Νιόπλια.

Τι έγινε, όμως και ο ΟΦΗ δεν ενισχύθηκε στον αριστερό μπακ; Η πρώτη -και ίσως και μοναδική- απάντηση ακούει στο όνομα Λυμπεράκης. Όπως θα θυμάστε ο νεαρός μπακ πήρε ευκαιρίες σε όλα τα φιλικά από τον προπονητή της κρητικής ομάδας και ουσιαστικά φαινόταν ότι είχε καπαρώσει τη συγκεκριμένη θέση. Μόνο που κατά γενική ομολογία δεν ενθουσίασε με τις εμφανίσεις του και δεν έδειξε πως μπορεί να κάνει τη διαφορά. Κάπου εκεί ο Κοροβέσης επέστρεψε στη θέση του Λυμπεράκη, ενώ στο πρόσφατο παιχνίδι με τον Αστέρα Τρίπολης είδαμε και τον Γιαννούλη να παίζει αριστερό μπακ.

Ο Οδυσσέας Λυμπεράκης από βασικός βρέθηκε στην εξέδρα στο ματς με τον Άρη και στον πάγκο σε αυτά που ακολούθησαν με ΑΕΚ και Αστέρα. Το «καμπανάκι» ήχησε με τον αποκλεισμό του στην πρεμιέρα στο «Βικελίδης» και το γεγονός ότι δεν έπαιξε βασικός ούτε στα επόμενα δύο παιχνίδια δείχνει ξεκάθαρα πλέον ότι ο Νιόπλιας θέλει πολλά παραπάνω από τον ποδοσφαιριστή για να ξανακερδίσει φανέλα βασικού και να δικαιώσει τους επικεφαλής που τον πίστεψαν και δεν προχώρησαν σε μεταγραφή για τη συγκεκριμένη θέση.

Ο Νιόπλιας είναι ένας προπονητής που έχει αναδείξει πολλούς ποδοσφαιριστές. Πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα ο Σωτήρης Νίνης, ο οποίος με τον 57χρονο τεχνικό στον πάγκο έκανε τα καλύτερά του χρόνια στον Παναθηναϊκό.

Για έναν νεαρό ποδοσφαιριστή είναι ευλογία να μπορεί να συνεργαστεί με έναν έμπειρο προπονητή όπως είναι ο Νιόπλιας. Για τον Λυμπεράκη είναι η ευκαιρία να δείξει το ταλέντο του, να «ξεκλειδωθεί» και να δικαιώσει τους ανθρώπους της ομάδας που πέρυσι προχώρησαν στην απόκτησή του.

Το ότι ο Λυμπεράκης μέχρι στιγμής δεν έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη του προπονητή του έχει φέρει ντόμινο στα αριστερά όπου πλέον υπολογίζονται ο Κοροβέσης και ο Γιαννούλης. Από τους δύο παίκτες ο ΟΦΗ παίρνει πολλά στο αμυντικό κομμάτι, αλλά στο επιθετικό παίρνει ελάχιστα. Κι εδώ ακριβώς είναι το πρόβλημα της κρητικής ομάδας που δεν έχει τα λεγόμενα επιθετικά μπακ που θα βοηθήσουν στα «φτερά» και συνολικά θα σπρώξουν τον ΟΦΗ στο δημιουργικό κομμάτι.

Με Κοροβέση και Γιαννούλη ο Νιόπλιας έχει ήσυχο το κεφάλι του στο ανασταλτικό κομμάτι, αλλά ταυτόχρονα πονοκεφαλιάζει για το επιθετικό. Από τον Λυμπεράκη δεν έχει πάρει μέχρι στιγμής αυτό που θα περίμενε και αν δεν δει βελτίωση τότε δύσκολα ο νεαρός παίκτης θα δει ξανά φανέλα βασικού.

Ο ΟΦΗ και ο Νιόπλιας έχουν ανάγκη τον καλό Λυμπεράκη. Ο ίδιος ο Λυμπεράκης έχει ανάγκη τον καλό του εαυτό και να αρπάξει την ευκαιρία που του παρουσιάζεται. Υπό άλλες συνθήκες θα ήταν ευλογία για εκείνον η υπάρχουσα κατάσταση, αφού θα ήταν ο μόνιμος αριστερός μπακ, αλλά υπό αυτές τις συνθήκες χάνει τη θέση του από τους ανταγωνιστές της συγκεκριμένης θέσης και ο ΟΦΗ συνεχίζει να χάνει σε αυτό το κομμάτι, δηλαδή στην αριστερή πλευρά.

Μέχρι τον Ιανουάριο που ο ΟΦΗ θα κοιτάξει δεδομένα για ενίσχυση στη συγκεκριμένη θέση ο Λυμπεράκης έχει τη (δεύτερη) ευκαιρία να ετοιμαστεί για να σηκώσει το βάρος της φανέλας του ΟΦΗ και να δώσει λύσεις στον προπονητή του. Τώρα είναι η ευκαιρία του.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Η πίστη και η στήριξη του κόσμου στον ΟΦΗ του Νιόπλια

«Στροφή» στον ΠΑΣ Γιάννινα

Πίσω πάει καλά, μπροστά πρέπει να... ΠΑΣ καλύτερα

Οι λεπτομέρειες που θα κάνουν τη διαφορά

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του capitano.gr διατίθεται στους επισκέπτες για προσωπική χρήση.
Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, με ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς τη γραπτή άδεια του εκδότη.