​ Το πλεονέκτημα του ΟΦΗ το καλοκαίρι... του κορωνοϊού

19:26 | 17/04/2020

Σε αντίθεση με άλλες ομάδες, ο Όμιλος έχει σαφώς λιγότερες υποθέσεις να κλείσει.

Οι ομάδες καταστρώνουν τα πλάνα του για το μέλλον και δη το καλοκαίρι που ελέω κορωνοϊού θα είναι διαφορετικό από όλα τα άλλα.

Υπό φυσιολογικές συνθήκες, ο ΟΦΗ θα τελείωνε τη σεζόν με τα πλέι οφ και θα άρχιζε τις... ανακοινώσεις τόσο για μεταγραφές όσο και για τα συμβόλαια που λήγουν. Ο Γιάννης Σαμαράς εργάστηκε από νωρίς και φρόντισε να κλείσει προπονητικό κέντρο, αλλά και να συζητήσει για υποψήφιους μεταγραφικούς στόχους -έχοντας ήδη εντοπίσει αυτούς που θέλει για την ομάδα- ωστόσο η πανδημία πήγε το όλο θέμα πίσω. Κι αυτό φυσικά αφορά όλες τις ομάδες και όχι μόνο τον ΟΦΗ.

Ωστόσο, ο Όμιλος βρίσκεται σε καλύτερη αφετηρία από πολλούς άλλους και όταν με το καλό επιστρέψουμε στην κανονικότητα -έστω σε μεγάλο βαθμό- θα μπορεί να κλείσει τα ανοιχτά θέματα πιο γρήγορα και σαφώς πιο στοχευμένα.

Πρωτίστως θα φροντίσει να ξεκαθαρίσει την κατάσταση με τα συμβόλαια που λήγουν. Μπράουν, Νάστος, Βίκτορ, Μπολάκης, Δερμιτζάκης και Ντίνας είναι οι παίκτες που θα κληθούν είτε να ανανεώσουν είτε να αποχωρήσουν από την κρητική ομάδα. Οι αποφάσεις έχουν παρθεί μένουν οι συζητήσεις. Αυτές θα γίνουν όταν τελειώσει η πρωτόγνωρη κατάσταση που ζούμε.

Το ίδιο ισχύει και για τις μεταγραφικές κινήσεις. Οι επικεφαλής έχουν «κυκλώσει» τους στόχους, ξέρουν τι θέλουν, ξέρουν ποιες θέσεις χρειάζονται ενίσχυση, αλλά προς το παρόν έχουν «παγώσει» τα πάντα.

Παρ' όλα αυτά, ο ΟΦΗ θα μπει στη «μάχη» για το σχεδιασμό της νέας σεζόν όντας έτοιμος. Έχει κάνει την προετοιμασία του, έχει κάνει βήματα μπροστά και αυτό θα παίξει σημαντικό ρόλο στο να κερδίσει χρόνο και να προετοιμαστεί όσο το δυνατόν πιο γρήγορα για την επόμενη χρονιά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Το καλό του Μάνου είναι ο ΟΦΗ

Ο ΟΦΗ... made in Greece

Τι σημαίνουν για τον ΟΦΗ οι αλλαγές της FIFA

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του capitano.gr διατίθεται στους επισκέπτες για προσωπική χρήση.
Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, με ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς τη γραπτή άδεια του εκδότη.